Колективний договір

Старобабанівський  заклад дошкільної освіти «Лісовичок» Дмитрушківської сільської ради

Уманського району Черкаської області

Провулок Молодіжний , 1 , с. Старі Бабани ,Черкаська область , Уманський район , 20330 , тел.9-85-34 , е-mail :staribabanidnz@ukr.net; код ЄДРПОУ 24352548

 

 

 

 

 

   КОЛЕКТИВИЙ ДОГОВІР

між адміністрацією та трудовим колективом

Старобабанівського закладу дошкільної освіти  «Лісовичок»

 Дмитрушківської сільської ради

Уманського району Черкаської області

на  2022-2027 роки

 

Схвалено зборами

трудового колективу

Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

Протокол № ____ від ________2022 р.

 

 

Голова Ради трудового колективу                               Директор ЗДО

___ Наталія ДВАДЦЯТНИК                               ___         Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                                                                

 

 

 ЗАРЕЄСТРОВАНО

Дмитрушківська сільська рада

Уманського району Черкаської області

Реєстраційний номер 

від ______________2022 року   № _______

 

Сільський голова _____________Тетяна  ШЕВЧУК

 

1.Загальні положення

 

            1.1. Мета укладання колективного договору.

            1.1.1. Колективний договір (далі — Договір) укладено з метою регулювання соціально-економічних і трудових відносин, посилення соціального захисту працівників Старобабанівського закладу дошкільної освіти  «Лісовичок» Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області.

            1.1.2. Договір містить зобов’язання сторін, які його уклали, щодо створення умов для підвищення ефективності роботи закладу дошкільної освіти (далі – ЗДО), реалізації професійних, трудових і соціально-економічних прав та інтересів працівників.

            1.2. Сторони договору та їх повноваження.

            1.2.1. Договір укладено Старобабанівським  закладом дошкільної освіти «Лісовичок» Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області в особі директора Коломієць Оксани Миколаївни (далі — Роботодавець), з однієї сторони, та органом, уповноваженим на представництво трудовим колективом закладу дошкільної освіти, — Радою трудового колективу в особі Голови Ради трудового колективу Наталії Двадцятник (далі — Уповноважений), з другої сторони (далі — Сторони).

            1.2.2. Сторони визнають повноваження одна одної й зобов’язуються дотримуватись принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності Сторін, взаємної відповідальності, конструктивності та аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладання Договору, внесення змін і доповнень до нього, вирішення питань, що є предметом Договору.

            1.3. Термін дії договору.

            1.3.1. Договір укладено на 2022–2027 роки. Після закінчення зазначеного строку Договір продовжує діяти до укладення нового. Договір набуває чинності з дня його прийняття загальними зборами трудового колективу.

            1.3.2. Сторони вступають у переговори з укладання нового Договору не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку дії Договору.

            1.3.3. Договір зберігає чинність у разі зміни складу, структури, найменування ЗДО.

            1.3.4. У разі реорганізації ЗДО Договір зберігає чинність протягом строку, на який його укладено, або може бути переглянутий за згодою Сторін.

            1.3.5. У разі зміни власника закладу дошкільної освіти чинність Договору зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року. У цей період Сторони повинні розпочати переговори про укладення нового чи зміну або доповнення чинного Договору.

            1.3.6. У разі ліквідації ЗДО Договір діє протягом усього строку проведення ліквідації.

            1.4. Сфера дії Договору.

            1.4.1. Положення Договору поширено на всіх працівників ЗДО та є обов’язковими як для Роботодавця, так і для працівників .

            1.4.2. Сторони визнають Договір нормативним актом, його норми і положення діють безпосередньо і є обов’язковими для виконання Роботодавцем і трудовим колективом.

            1.4.3. Положення Договору, як і трудові договори, що укладають з працівниками ЗДО, не повинні погіршувати становище працівників порівняно з нормами чинного законодавства. Положення Договору і трудових договорів, що обмежують права і гарантії працівників ЗДО порівняно з чинним законодавством, є недійсними.

            1.4.4. Невід’ємною частиною Договору є додатки до нього (Додатки 1–11).

            1.5. Порядок внесення змін та доповнень до Договору.

            1.5.1. Зміни та доповнення до Договору вносять за потреби лише за взаємною згодою Сторін.

            Зацікавлена Сторона письмово повідомляє іншу Сторону про початок проведення переговорів (консультацій) та надсилає свої пропозиції. Друга Сторона протягом семи днів з дня їх отримання розпочинає переговори.

            1.5.2. Після проведення попередніх консультацій і переговорів та досягнення взаємної згоди щодо змін і доповнень, рішення про внесення змін та доповнень до Договору схвалюють загальні збори трудового колективу.

            1.5.3. Жодна зі Сторін протягом дії Договору не може в односторонньому порядку приймати рішення про зміну діючих положень, обов’язків за Договором або призупинити їх виконання.

            1.6. Ознайомлення працівників з Договором.

            1.6.1. Після підписання Договору Роботодавець протягом п’яти робочих днів тиражує Договір і доводить його до відома всіх працівників ЗДО під підпис.

            1.6.2. У подальшому Роботодавець забезпечує ознайомлення прийнятих працівників ЗДО з Договором під підпис.

            1.6.3. Зміни до доповнення до Договору доводяться до відома працівників у порядку передбаченому пунктами 1.6.1, 1.6.2.

1.     Створення умов для забезпечення роботи

і розвитку ЗДО

2.1.Сторони договору домовились:

2.1.1. Протягом дії договору спрямовувати свою роботу на забезпечення умов, необхідних для виконання Законів України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту».

2.1.2. Не приймати в односторонньому порядку рішень з основних питань роботи ЗДО, трудових, економічних, соціальних та культурних прав та інтересів працівників.

2.1.3. Залучати опікунську раду та місцеві підприємницькі структури до зміцнення і впорядкування навчально-матеріальної бази ЗДО.

2.2. Роботодавець зобов'язується:

2.2.1. За наявності фінансування сприяти своєчасному і в повному обсязі забезпеченню освітнього процесу та всіх працівників матеріально-технічними засобами, необхідними для реалізації  освітніх завдань та якісного виконання професійних обов'язків кожним працівником.

2.2.2. Виконати плани курсової перепідготовки, семінарських занять, інших форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у відповідності з графіком атестації  вихователів з обов'язковою оплатою відряджень в разі наявності коштів та збереженням середньої заробітної плати в період навчання з відривом від роботи.

2.2.3. В разі наявності коштів забезпечити ЗДО науково-педагогічними і методичними виданнями.

2.2.4. Створити умови для розвитку методичної творчості працівників, видання  творчих доробок вихователів, запровадження сучасних апробованих інноваційних педагогічних технологій в роботу педагогічного колективу.

2.2.5. Відкривати групи, гуртки  у повній відповідності з нормативами, які визначені законодавством про освіту, і на цій основі забезпечити належне педагогічне навантаження вихователів.

2.2.6. Розробити за участю сторони трудового колективу стратегію розв'язання організаційно-педагогічних проблем, над якими працює ЗДО, підвищення ефективності освітнього процесу, створення соціально-економічних умов  виховання та навчання дошкільнят і роботи працівників.

2.2.7. Своєчасно інформувати Уповноваженого про результати розгляду його пропозицій, запитів і звернень щодо поліпшення роботи ЗДО.

2.3. Уповноважений зобов'язується:

2.3.1. Сприяти зміцненню трудової дисципліни в колективі ЗДО, збереженню, впорядкуванню та ефективному використанню навчально-матеріальної бази для створення належних умов для дошкільнят.

2.3.2. Організувати збір та узагальнення пропозицій і звернень працівників з питань поліпшення діяльності ЗДО, доводити їх до сторони власника, інформувати трудовий колектив про вжиті заходи.

            2.3.3. Дбайливо ставитися до майна ЗДО, ощадливо використовувати виробничі ресурси та матеріальні цінності.

            2.3.4. Використовувати надані у розпорядження обладнання, техніку, транспортні засоби та інше майно Роботодавця лише в інтересах ЗДО.

2.3.5. Вирішувати питання трудових і соціально-економічних відносин у трудовому колективі ЗДО у повній відповідності з законодавчими актами в галузі освіти та Угодами всіх рівнів разом із стороною власника шляхом взаємних консультацій та спільних засідань по розгляду проблем в роботі ЗДО.

 

3. Трудові відносини та забезпечення зайнятості працівників

 

3.1. Роботодавець зобов'язується:

3.1.1 Письмово повідомляти Уповноваженого:

- про зміни в організації виробництва і праці, про скорочення чисельності або штату працівників, з економічним обґрунтуванням та заходами забезпечення зайнятості працівників, що вивільняються - не пізніше як за три місяці до внесення (запровадження) змін;

- про ліквідацію груп, реорганізацію, перепрофілювання ЗДО не пізніше як за 2 місяці.

Невиконання цієї умови є підставою для Уповноваженого не погодитися на запровадження змін у ті строки, які пропонуватимуться адміністрацією.

3.1.2. За запитом надавати Уповноваженому письмову інформацію про наявність у закладі вільних робочих місць, забезпеченість працівників роботою в обсязі тарифних ставок, про надання тривалих (понад 7 днів) неоплачуваних відпусток, про переведення працівників на неповний робочий день або неповний робочий тиждень.

3.1.3. При відсутності повних тарифних ставок у штатних працівників не приймати на роботу нових працівників і припиняти укладення трудових договорів з новими працівниками за три місяці до початку масових (понад 3% працюючих) звільнень та на час таких звільнень.

3.1.4. Укладати строкові трудові договори у відповідності до норм законодавства.

3.1.5.Прийнятим повторно після вивільнення за ініціативою адміністрації працівникам надавати такі ж самі соціально-побутові пільги, як і решті працівників.

3.1.6. У випадках, передбачених законодавством, звільнення працівників з ініціативи адміністрації здійснювати за попередньою згодою з Уповноваженим.

3.1.7. Залучати до роботи керівних, педагогічних працівників даних закладів освіти, інших підприємств, установ, організацій на умовах погодинної оплати лише за умови забезпечення штатних педагогічних працівників навчальним навантаженням в обсязі не менше відповідної кількості годин на ставку.

3.1.8. Вивільнення працівників здійснювати лише після використання усіх можливостей забезпечити їх роботою на іншому місці, в т.ч. за рахунок звільнення сумісників, ліквідації суміщення і т.п.

3.1.9.  Забезпечити працівникам, що вивільнені на підставах п. 1 статті 40 КЗпП України, протягом двох років переважне право на укладання трудового договору (поворотне прийняття на роботу - стаття 42-1 КЗпП України) у разі виникнення потреби прийняття на роботу в заклад освіти працівників аналогічної професії, кваліфікації.

3.1.10. Не допускати звільнення працівників закладу освіти при зміні власника, зокрема при створенні  територіальної громади.

3.1.11. Застосовувати при оптимізації  закладу освіти звільнення працівників за скороченням штатів або чисельності працюючих лише як крайній засіб, коли вичерпані всі можливості їх працевлаштування в інших  закладах освіти.

3.1.12. У разі звільнення з роботи працівників у зв’язку з обранням їх на виборні посади,  призовом на строкову військову службу, направленням на дипломатичну службу, враховуючи їх право повернення на попереднє місце роботи, приймати на це місце інших працівників лише за строковим трудовим договором.

3.1.13. Кухарям, які не мають кваліфікаційних розрядів, встановлювати посадові оклади (ставки заробітної плати) на рівні другого тарифного розряду.

3.1.14. На посади працівників, які відсутні на роботі у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відпусткою, виконанням громадських обов’язків  приймати інших працівників лише за строковим трудовим договором.

            3.1.15. Роботодавець не має права вимагати від працівників виконання робіт, не передбачених трудовим договором. Роботодавець повинен розробити та затвердити для кожної посади (професії), передбаченої штатним розписом, посадову (робочу) інструкцію, ознайомити працівників з посадовими (робочими) інструкціями. У посадовій (робочій) інструкції може бути передбачено виконання одним з працівників обов’язків іншого працівника у випадках тимчасової відсутності останнього (хвороба, відпустка, відрядження, тощо). При покладанні таких додаткових обов’язків на працівника Роботодавець повинен враховувати реальні можливості їх виконання: кваліфікаційні вимоги та завантаженість працівника. Оплату виконання додаткових обов’язків Роботодавець провадить відповідно до законодавства про працю та цього Договору.

3.2. Уповноважений зобов'язується:

3.2.1. Вести роз'яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту працівників, які підлягають вивільненню.

3.2.2. Забезпечувати захист вивільнюваних працівників згідно з чинним законодавством. Контролювати надання працівникам переважного права залишення на роботі відповідно до ст. 42 КЗпП України .

 

                          

            4. Нормування та оплата праці

           

             4.1. Система оплати праці.

            4.1.1. Дотримуватись порядку розподілу педагогічного навантаження

відповідно ст.30 Закону України « Про дошкільну освіту» (Додаток 1)

             4.1.2. Для працівників, професійні назви яких віднесено до категорій «Робітники» (кваліфіковані), Роботодавець встановлює годинні тарифні ставки (диференційовані за кваліфікаційними розрядами).

            4.2. Норми праці.

            4.2.1. При почасовій оплаті працівникам встановлюють нормовані завдання. Для виконання окремих функцій та обсягів робіт може бути встановлено норми обслуговування або норми чисельності працівників. Зазначені норми встановлюються на основі єдиних і типових (міжгалузевих, галузевих, відомчих) норм праці.

            4.2.3. Запровадження, заміну і перегляд норм праці Роботодавець провадить за погодженням з Уповноваженим. Роботодавець повинен роз’яснити працівникам підстави для перегляду норм праці, а також умови, за яких мають застосовуватися нові норми.

            4.2.4. Про запровадження нових і зміну чинних норм праці Роботодавець повідомляє працівників ЗДО не пізніш як за місяць до запровадження. Норми праці встановлюються на невизначений строк і діють до дня їх перегляду у зв’язку зі зміною умов, на які вони були розраховані.

            4.3. Виплата заробітної плати.

            4.3.1. Засновник (власник)  перераховує заробітну плату на зарплатні карткові рахунки (за бажанням працівника) до 15-го числа поточного місяця (за першу половину місяця) та до 30-го числа кожного місяця(за другу половину місяця). У разі, коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітну плату виплачують напередодні. Заробітну плату за час відпусток виплачують не пізніш ніж за три дні до початку відпустки в повному обсязі.

            Розмір заробітної плати за першу половину місяця визначається таким, що становить 50% від тарифної ставки (посадового окладу).

            4.3.2. Здійснювати доплату вихователям, за престижність професії згідно  Постанови Кабінету Міністрів України № 373 від 23.03.2011.

            4.3.3. Згідно зі ст. 57 Закону України «Про освіту» виплачувати педагогічним працівникам ЗДО щорічну грошову винагороду в розмірі до одного посадового окладу за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, при наявності коштів в місцевому бюджеті.

                                                                                                  (Додаток 2)

            4.3.4. Виплачувати педагогічним працівникам, медичній сестрі допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки в розмірі 100% посадового окладу (ставки заробітної плати).

            4.3.5. Преміювати працівників ЗДО відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи, до святкових, професійних і ювілейних дат, при наявності коштів в місцевім бюджеті

                                                                                                  (Додаток 3)

            4.3.6. Встановити доплати працівникам освіти відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 06.12.2016 року №1774-VIII, наказів МОН України від 26.09.2005 року №557 та від 15.04.1993 року №102 зі змінами. З урахуванням того, що зазначенні доплати повинні виплачуватись понад розмір мінімальної заробітної плати:

·   за роботу в шкідливих та важких умовах праці, несприятливих умов та підвищення ризику для здоров’я;

·   за роботу в нічний та надурочний час;

·     за використання в роботі дезінфікуючих засобів, а також працівникам, зайнятих прибиранням туалетів.

                                                                                        (Додаток 4)

            4.3.7.   Вносити зміни і доповнення до Правил внутрішнього трудового розпорядку ЗДО, розробляти, затверджувати посадові та робочі інструкції працівників ЗДО.

                                                                                                  (Додаток 5)

            4.3.8. Надавати працівникам ЗДО відпустку  без збереження заробітної плати   згідно Закону України  «Про відпустки».

            4.3.9. Переносити за проханням працівника щорічну відпустку на інший період та враховуючи потреби в здобувачів освіти та працівників у випадках:

            -  поїздки на санаторно-курортне лікування;

            - наступного звільнення (ст.3 Закону України «Про відпустки»);

            - продовження відпустки на підставі ч.2 ст.11 Закону України «Про відпустки» (тимчасова непрацездатність, виконання державних чи громадських обов’язків, збіг з відпусткою по вагітності і пологах чи з відпусткою у зв’язку з навчанням).

            4.3.10. Надавати щорічні додаткові відпустки згідно зі ст. 7 Закону України «Про відпустки» працівникам за роботу із шкідливими і важкими умовами праці.

                                                                                                  (Додаток 6)

            4.3.11. Надавати щорічні додаткові відпустки згідно зі п.1 ст. 8 Закону України «Про відпустки» працівникам за особливий характер праці.

                                                                                                  (Додаток 7)

   4.3.12. Надавати щорічні додаткові відпустки згідно з п.2. ст. 8 Закону України «Про відпустки» працівникам за ненормований робочий день.

                                                                                        (Додаток 8)

            4.3.13. В обов’язковому порядку надавати відпустки без збереження заробітної плати за заявами працівників на підставі ст.26 Закону України «Про відпустки».

           4.3.14. В період призупинення освітнього процесу зберегти заробітну плату працівникам, зайнятим організаційно-методичною, організаційно - педагогічною, господарською роботами в повному розмірі (п.77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівникам освіти, ч.3 статті 113 Кодексу законів про працю України). У зазначений час працівники залучаються до:

1. виготовлення дидактичних і розвивальних матеріалів до методичних посібників для роботи з дітьми;

2. індивідуального  і групового  консультування з питань роботи з дітьми;

3. проведення теоретичних семінарів, семінарів – практикумів з теорії і практики роботи з дітьми;

4. роботи  з ефективним педагогічним досвідом (розробка конспектів занять, розваг, анкет, тестів);

5. роботи по систематизації дидактичних та методичних матеріалів.

6. роботи  по оформленню стендів наочної агітації;

7. участі у ремонтних роботах у приміщені та на території ЗДО.

             4.3.15. Оплата праці під час простою технічному персоналу.

       Статтею 113 КЗпП України передбачено такий порядок оплати часу простою:

     - простій не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче від 2/3 тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

 

5. Умови охорони праці та здоров’я працівників

 

            5.1. Забезпечення безпечних умов праці є обов’язком Роботодавця. Роботодавець забезпечує робочі місця належними засобами праці, інструкціями з охорони праці, створює належні санітарно-побутові умови.

            5.2. Працівники мають право відмовитись від дорученої роботи, якщо під час її виконання складається ситуація, небезпечна для їхнього життя та здоров’я (якщо такі умови прямо не передбачені трудовими договорами), а також для життя і здоров’я інших людей та оточуючого середовища.

5.2.1. Щорічно до початку навчального року розробляти і видавати наказ по закладу дошкільної  освіти щодо організації роботи з охорони праці відповідно до наказу МОН України № 1669 від 26.12.2017. «Про затвердження  Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти»

5.2.2.   Виконати заходи щодо підготовки до роботи ЗДО в осінньо-зимовий період до 10 жовтня поточного року. Забезпечити протягом цього періоду стійкий повітряно-тепловий режим (не менше 18 градусів) і освітлення у всіх  приміщеннях ЗДО.

5.3. Роботодавець зобов’язаний:

            5.3.1. Забезпечити виконання вимог Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII та інших нормативно-правових актів з питань охорони праці, а також право працівників на безпечні та нешкідливі умови праці, пільги та компенсації, соціальний захист у разі ушкодження їхнього здоров’я.

            5.3.2. При прийнятті на роботу ознайомлювати під підпис працівника з умовами праці та наявністю на робочому місці шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, їх можливим шкідливим впливом на здоров’я, можливі наслідки їх впливу на здоров’я та про права працівників на пільги і компенсації за роботу в таких умовах.

            5.3.3. Забезпечувати належні умови праці на робочих місцях, безпеку технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва, проводити їх планово-профілактичний, капітальний ремонт та випробування у встановлені терміни.

            5.3.4. Забезпечувати (за наявністю коштів) працівників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту відповідно до галузевих норм. Забезпечувати заміну або ремонт спеціального одягу і спеціального взуття, що стали непридатними до закінчення встановленого строку носіння з незалежних від працівника причин.

                                                                                                  (Додаток 9)

            5.3.5. Забезпечувати безоплатно працівників, які працюють на роботах, пов’язаних із забрудненнями, миючими та знешкоджувальними засобами за встановленими нормами.

                                                                                                 (Додаток 10)

            5.3.6. Зменшувати розмір одноразової допомоги, якщо комісією з розслідування нещасного випадку буде встановлено, що ушкодження здоров’я настало внаслідок порушення потерпілим нормативних актів про охорону праці.

                                                                                           (Додаток11)

 

6. Охорона здоров’я учасників освітнього процесу

Соціальне страхування, оздоровлення і відпочинок працівників і їх дітей

 

            6.1.Організувати проведення обов’язкових щорічних та безоплатних профілактичних медичних оглядів працівників ЗДО згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 р. №559 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 170 від 15.02.2002 р.) «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок», Порядком, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 р. № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій». Проводити підсумковий аналіз результатів медоглядів працівників ЗДО.

            6.2. Систематично проводити аналіз стану захворюваності і випадків непрацездатності працівників ЗДО та вживати заходів до усунення причин непрацездатності.

            6.3. По можливості обладнати в ЗДО кімнату психологічного розвантаження і відпочинку, кімнату побуту для обслуговуючого персоналу. Забезпечити всі умивальники миючими засобами, пристроями для сушіння рук (за наявності коштів).

            6.4. Забезпечити обладнання медичного кабінету ЗДО та створити належні умови для проведення допустимих в ЗДО медичних процедур.

            6.5. Своєчасно і у повному обсязі виплачувати допомогу на оздоровлення педагогічних працівників згідно ст. 57 Закону України «Про освіту».

            6.6. Не допускати працівників ЗДО (в тому числі за їхньою згодою) до роботи, яка їм протипоказана за результатами медичного огляду. Відсторонювати від роботи працівників, які без поважних причин ухиляються від проходження обов’язкового медичного огляду.

            6.7. Забезпечити у ЗДО належний повітряно-тепловий режим, освітлення навчальних і допоміжних приміщень, гігієнічні умови вживання питної води.

            6.8. Зберігати в установленому порядку архівні документи.

            6.9. Забезпечувати представників застрахованих осіб інформаційними і довідковими матеріалами з питань соціального страхування.

                                                        7. Праця жінок

            7.1. Враховуючи, що  в системі освіти переважна більшість працівників – жінки, щорічно проводити огляд умов праці жінок та на спільних засіданнях розглядати питання  про стан і заходи до покращення виконання законодавства про працю жінок.

            7.2. Не допускати залучення жінок до роботи у вихідні і святкові дні, в нічний час, направлення їх у відрядження при наявності дітей віком до 14 років.

            7.3. Не знижувати жінкам рівня виплати винагороди за сумлінну працю і зразкове виконання службових зобов’язань.

            7.4. До відпустки по вагітності приєднувати щорічну основну і додаткову відпустки незалежно від  тривалості роботи жінки в ЗДО.

            7.5. Зберігати за педагогічними працівниками-жінками, які перебувають у відпустках по вагітності, пологах і догляду за дитиною, посади і місця роботи, педагогічне навантаження, доплати, педагогічне звання на весь час їх соціальних відпусток, а кваліфікаційну категорію – до  наступної атестації на загальних підставах.

            7.6. При прийманні на роботу і вивільненні жінок у зв’язку із змінами в організації і скороченні чисельності або штату працівників дотримуватися у повному обсязі трудового законодавства і зокрема статті 184 КЗпП.

            7.7. Надавати щорічно жінкам передбачені законодавством соціальні додаткові відпустки у повному обсязі за їх бажанням. Не допускати відмови у наданні таких відпусток, якщо вони були невикористані у попередні роки.

           

 

8. Гарантії діяльності представницьких організацій працівників

 

            8.1. Роботодавець гарантує свободу організації та діяльності Ради трудового колективу та інших представницьких організацій, проведення у неробочий час загальних зборів трудового колективу.

 

9. Відповідальність сторін, розв’язання спорів

 

            9.1. У випадках невиконання або неналежного виконання обов’язків, передбачених Договором винні особи притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

            9.2. Спори між Сторонами вирішуються у порядку, встановленому законодавством.

 

10. Заключні положення

            10.1. Договір діє  до 08 грудня 2027 року.

            10.2. Контроль за виконанням Договору здійснюється безпосередньо Сторонами або уповноваженими ними представниками у порядку, встановленому Сторонами в окремій письмовій (або усній) угоді.

            10.3. Сторони, що підписали Договір, щороку, не пізніше 12 грудня, що настає за звітним, звітують про виконання Договору на зборах трудового колективу.

 

                                                                            

 

 

                Додаток 1

                                           до колективного договору

                                                        Старобабанівський ЗДО «Лісовичок»

                                                                 

 

ПОГОДЖЕНО                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Ради трудового колективу                               Директор ЗДО

_________Наталія ДВАДЦЯТНИК             ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                                       

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

                                                                

 

Порядок розподілу

педагогічного навантаження на новий навчальний рік,

тарифікації  вихователів

 

1.Педагогічне навантаження вихователів  є визначальною умовою оплати праці в ЗДО. Розподіл педагогічного навантаження проводиться у повній відповідності з кількістю педагогічних працівників, мережею груп та в залежності від режиму роботи ЗДО.

2.Педагогічне навантаження обсягом менше чи більше ставки встановлюється тільки за письмовою згодою вихователя.

3. У серпні тарифікаційна комісія, яку очолює керівник ЗДО  і до складу якої входять представники Роботодавця, бухгалтерії  визначає розмір заробітної плати кожного вихователя  в залежності від освіти, педагогічного навантаження, стажу роботи і результатів останньої атестації, складає тарифікаційний список.

4. Результати тарифікації педагогічних працівників повідомляються  педагогічним працівникам  під особисту розписку до початку навчального року.

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ____ Оксана КОЛОМІЄЦЬ                        _____Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

                                                                                 

 

 

                Додаток  2

                                          до колективного договору

                                                       Старобабанівського  ЗДО «Лісовичок»

                                                                   

 

 

ПОГОДЖЕНО                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

Голова Ради трудового колективу                              Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                                       ____Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                      

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про надання щорічної грошової винагороди за сумлінну працю,

зразкове виконання службових обов’язків педагогічним працівникам освітнього закладу

 

 1. Щорічна грошова винагорода за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов’язків надається відповідно до абз. 9 ч. 1 ст. 57 Закону України “Про освіту”, Порядку надання щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам навчальних закладів  державної та комунальної форми власності за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 № 898.

        2. Кошти на виплату винагороди передбачаються окремим рядком у кошторисі ЗДО.

         3. Право на винагороду мають всі працівники ЗДО, за виключенням тих, які:

- працюють за сумісництвом;

- мають не зняте дисциплінарне стягнення;

- перебували в трудових відносинах, але протягом відповідного періоду з різних причин жодного дня не працювали (непрацездатність, відпустка по догляду тощо).

        4. Умовою надання винагороди є зайняття педагогічної посади на день видання наказу про виплату винагороди.

        5. Розмір винагороди кожному працівнику визначається на спільному засіданні керівництва ЗДО та представників трудового колективу.

        6. При визначенні розміру винагороди враховується:

- якісне та своєчасне виконання обов’язків, визначених законодавством, посадовими інструкціями, іншими документами, виконання доручень керівництва;

- дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;

- ініціативність, впровадження передового педагогічного досвіду, новаторство в роботі;

- розробка власних програм, посібників, публікації, проведення досліджень;

- участь у змаганнях, оглядах, конкурсах різного рівня.

- досягнення вихованців в олімпіадах, змаганнях, конкурсах різного рівня;

- оформлення кабінетів, виготовлення наочності;

- проведення відкритих  занять,  заходів;

- робота з батьками;

- бережне ставлення до майна ЗДО;

- додержання вимог з охорони праці та техніки безпеки, санітарно-гігієнічного режиму;

- виконання громадської роботи.

           7. При визначенні розміру винагороди враховується період, що минув з часу видання минулорічного наказу про винагороду.

8. При визначенні розміру винагороди може бути врахований час фактичної роботи працівника протягом відповідного періоду.

9. Розмір  винагороди не може перевищувати одного посадового окладу (ставки заробітної плати) з  урахуванням підвищень на день видання наказу про виплату винагороди.

10. Винагорода надається на підставі наказу керівника ЗДО.

11. Працівникам, які мають право на винагороду, але яким вона з різних причин не була надана до завершення відповідного календарного року (в тому числі у зв’язку з незаконними доганою, звільненням), винагорода нараховується та виплачується у наступному році в межах загальних коштів, передбачених кошторисом ЗДО на оплату праці.

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ____ Оксана КОЛОМІЄЦЬ                         __Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

                                                                        Додаток  3

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                         _____Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                   

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

                                              

 

ПОЛОЖЕННЯ

      про преміювання працівників

 

1.         Загальні положення

 

1.1.   Положення про преміювання працівників Старобабанівського закладу дошкільної освіти  «Лісовичок» Дмитрушківської сільської ради Уманського району Черкаської області (далі — Положення) розроблено відповідно до Кодексу Законів про Працю УкраїниЗакону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВРпостанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002 № 1298, Заходів щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, затверджені  постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557 та Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102, листа Міністерства соціально політики України від 02.11.2017 р. № 2688/10/101-17. 

1.2.                  Положення встановлює критерії преміювання, порядок визначення розмірів, нарахування та виплати премій та вводиться з метою матеріального стимулювання працівників до:

-       сумлінного та якісного виконання поставлених завдань;

-       забезпечення належного рівня виконавчої та трудової дисципліни, якісного ведення документації;

-   активної участі у впровадженні в освітній процес прогресивних форм і методів організації різних видів роботи з дітьми;

-       ефективної організації роботи з працівниками, батьками.

1.3.                  Преміювання вводиться для всіх працівників ЗДО.

1.4.                  Рішення про преміювання працівника приймає директор ЗДО.

1.5.                  Преміюють працівників відповідно до їх внеску в загальні результати праці за підсумками роботи за півроку/рік.

1.6.                  За виконання особливо важливої роботи або з нагоди святкових, професійних і ювілейних дат працівнику може бути виплачена одноразова премія.

1.7.                  Критерії преміювання та розмір премій доводять до відома усіх працівників ЗДО.

1.8.                  Це Положення може бути доповнене або змінене відповідно до умов Колективного договору за згодою Ради трудового колективу.

 

2.         Порядок визначення розміру премії

 

2.1. Розмір премії встановлює керівник ЗДО залежно від внеску працівника в результати роботи закладу з урахуванням таких критеріїв, як:

- бездоганне виконання службових обов’язків, передбачених посадовою (робочою) інструкцією;

- ініціативність та результативність у роботі;

- безумовне виконання Правил внутрішнього розпорядку та Статуту Старобабанівського ЗДО  «Лісовичок», наказів директора;

- висока виконавська дисципліна;

- відсутність обґрунтованих зауважень контролюючих органів;

- досягнення в роботі, які сприяли зростанню рейтингу ЗДО.

2.2. Перевагу в розмірі премії віддають працівникам, чий внесок у результати роботи ЗДО найвагоміший, хто досяг успіху та високих показників у роботі.

2.3. Працівник повністю або частково за  рішенням директора ЗДО може бути позбавлений премії у таких випадках, як:

- прогул (зокрема, відсутність на роботі понад три години протягом робочого дня без поважної причини) — у розмірі 100%;

- порушення Правил внутрішнього розпорядку, Статуту ЗДО — у розмірі від 5 до 50%;

- невиконання посадових обов’язків , незабезпечення безпечної роботи устаткування або інші упущення в роботі, — у розмірі від 5 до 50%;

- недбале ставлення до майна ЗДО, невиконання завдань річного плану роботи, порушення вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності — у розмірі до 100%.

2.4. У разі невідповідності працівника критеріям преміювання, встановлених пунктом 2.1 Положення, вчинення правопорушення або провини премію скасовують або зменшують у тому періоді, в якому виявлено порушення.

 

2.     Порядок нарахування та виплати премій

 

3.1. Преміювання працівників здійснюють у межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисі.

3.2. Річний фонд преміювання ЗДО встановлюють у межах затверджених кошторисних призначень на заробітну плату з урахуванням надбавок і доплат та економії фонду оплати праці.

3.3. У разі зменшення фінансування фонд преміювання зменшується.

3.4. Розмір премії визначається у відсотковому відношенні до посадового окладу (тарифної ставки) з урахуванням усіх надбавок та доплат за окремими категоріями працівників ,та в фіксованій сумі.

3.5. Премію нараховують працівникам за фактично відпрацьований час.

3.6. Працівників, які звільнилися за власним бажанням або з ініціативи адміністрації, на яких були накладені адміністративні стягнення та які не забезпечили своєчасне і якісне виконання роботи, не преміюють.

3.8. Премії виплачують разом із заробітною платою.

3.9. Підставою для виплати працівнику премії або її позбавлення (зменшення розміру) є наказ директора ЗДО.

 

 

4.Порядок преміювання директора ЗДО

         4.1. Розпорядник коштів має право преміювати директора ЗДО  в межах асигнувань, передбачених кошторисом на оплату праці.

    4.2. Підставою для виплати премії працівникам, зазначеним у п. 4.1 цього Положення, є розпорядження сільського голови.

4.3. При визначенні премії директору ЗДО враховується:

-  своєчасна та якісна підготовка  ЗДО  до нового навчального року;

- організація чіткої роботи працівників ЗДО, створення сприятливого мікроклімату в педагогічному колективі;

- систематична робота щодо зміцнення та покращення матеріально-технічної бази ЗДО;

- створення належних умов щодо забезпечення охорони життя та здоров’я здобувачів освіти та працівників;

- організація та проведення освітнього процесу відповідно до вимог законодавства;

- забезпечення чіткого своєчасного виконання розпоряджень сільського голови та рішень сільської ради;

- забезпечення постійного контролю за ефективним та раціональним використанням енергоносіїв;

- організація системи роботи щодо підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів;

- забезпечення  належного методичного супроводу щодо виконання навчальних планів і програм;

- організація роботи методичних об`єднань вихователів;

- забезпечення методичного супроводу з питань вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, організації та проведення атестації  педагогічних працівників;

- організації  роботи з  молодими вихователями;

-надання  методичноїдопомоги вихователям для їх  участі  у конкурсах, виставках педагогічної майстерності тощо;

- забезпечення впровадження в освітній процес передових, сучасних інноваційних технологій;

- організація  конкурсів тощо;

- ініціатива та творчість у виконанні посадових обов’язків;

- активна участь в громадському житті громади;

- дотримання норм трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку;

- відсутність порушень трудової дисципліни, техніки безпеки та охорони праці.

4.4. Розмір премії кожному окремому працівнику встановлюється відповідно до особистого внеску та не має обмежень.

 

 

3.     Виплата матеріальної допомоги

 

5.1. Педагогічним працівникам виплачується матеріальна допомога на оздоровлення  у розмірі місячного посадового окладу (ставки заробітної плати) при наданні основної щорічної відпустки.

5.2. Працівникам може виплачуватись матеріальна допомога на поліпшення матеріально-побутових умов при наявності фонду оплати праці.

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ____ Оксана КОЛОМІЄЦЬ                         __Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                 Додаток  4

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

__Наталія ДВАДЦЯТНИК                         ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

Перелік доплат та надбавок

до тарифних ставок і посадових окладів працівників

 

Найменування доплат та надбавок

Розміри доплат та надбавок

Доплати

за суміщення професій (посад)1

·     загальна сума доплати визначається наявністю одержаної економії фонду оплати праці за вакантною посадою (розміром посадового окладу/тарифної ставки за штатним розписом);

·     доплати одному працівнику максимальними розмірами не обмежуються і визначаються обсягом додаткової роботи у кожному конкретному випадку;

·     встановлюються у відсотках від тарифних ставок і посадових окладів посад (професій), що суміщаються

за розширення зони обслуговування або збільшення обсягів робіт2

·      доплати одному працівнику максимальними розмірами не обмежуються (у межах економії фонду оплати праці) і визначаються за тарифними ставками і окладами, які б могли виплачуватися за умови дотримання штатної чисельності працівників;

·      встановлюються у відсотках від тарифних ставок і посадових окладів вакантних посад (професій) або тимчасово відсутніх працівників залежно від обсягів додаткової роботи у кожному конкретному випадку

за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника3

до 100% тарифної ставки (посадового окладу) відсутнього працівника, але не більше 50% одному працівнику

за роботу у нічний час з 22:00 до 06:00

35% годинної тарифної ставки (посадового окладу) за кожну годину роботи у цей час

працівникам, які зайняті прибиранням туалетів

10 % тарифної ставки

за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоровя  медичним працівникам(на період карантину , Постанова КМУ № 67 від 03.02.2021 р. Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів освіти)

20 % посадового окладу

Надбавки

За складність, напруженість у роботі сестри медичної

50% посадового окладу

За складність, напруженість у роботі6

-         директору ЗДО

 

50% посадового окладу

за високі досягнення у праці5

до 100% посадового окладу

 

                    1Виконання поряд з основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня (робочої зміни).

                    2Виконання у повному обсязі робіт з меншою від штатної (нормативної) чисельністю працівників.

                    3Виконання працівником за його згодою обов’язків тимчасово відсутнього працівника без увільнення від основної роботи протягом встановленої законодавством тривалості робочого дня (робочої зміни).

                    4Виконання своїх обов’язків з підвищеним ступенем напруженості праці в умовах, відмінних від звичайного трудового процесу (у звітний період, за необхідності підготовки великого обсягу документації або аналізу значних потоків інформації у стислі строки та в інших випадках).

                    5Якісне виконання посадових обов’язків, відсутність зауважень з боку безпосереднього керівника та нарікань від контрагенту, значний особистий внесок у розвиток ЗДО, створення позитивного при виконанні своїх посадових обов’язків.

            6Надбавки керівнику ЗДО та його заступнику встановлюються рішенням організації вищого рівня в межах наявних коштів на оплату праці (абз. 2 п.п. 5 п. 4 наказу № 557).        

 

Примітка:

            1. Конкретні підстави встановлення надбавок за складність і напруженість у роботі, за високі досягнення у роботі, за виконання особливо важливої роботи та доплат за суміщення професій (посад), за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, за розширення зони обслуговування або збільшення обсягів робіт, їх розміри та термін виплати визначаються директором ЗДО і встановлюються його наказом.

            У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавки та доплати директор ЗДО своїм наказом скасовує або зменшує розмір доплати незалежно від застосування/незастосування до працівника дисциплінарних стягнень.

            Надбавка за складність, напруженість у роботі може встановлюватися працівникові наказом керівника на рік або на певний термін (місяць, квартал, півріччя). Після закінчення встановлених наказом строків виплата надбавки припиняється.

            2. Доплати за роботу у вечірній і нічний час, за роботу у важких і шкідливих та особливо важких і особливо шкідливих умовах праці, за інтенсивність праці та за прибирання туалетів провадяться за фактично відпрацьований час на підставі табелів обліку використання робочого часу.

            3. Диференційовані надбавки до тарифних ставок робітників за високу професійну майстерність встановлюються працівникам після закінчення строку випробування у разі бездоганного виконання дорученої роботи з якістю, що відповідає кваліфікаційним вимогам встановленого працівнику кваліфікаційного розряду, та за умови додержання працівником Правил внутрішнього трудового розпорядку та правил з охорони праці.

            У разі погіршення якості робіт та/або порушення працівником Правил внутрішнього трудового розпорядку, та/або правил з охорони праці директор ЗДО скасовує наказом диференційовані надбавки до тарифних ставок робітників за високу професійну майстерність незалежно від застосування/незастосування до працівника дисциплінарних стягнень.

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                      ____Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

                                                                              

 

 

 

                          Додаток  5

                                                    до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                     ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                                Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                        ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                               

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

Орієнтовний перелік

робіт, де за умовами праці не може бути встановлено перерву на обід

 

Роботи, професії та посади:

 

1.  Кухар

2.  Підсобний робітник

3.  Працівники котелень

4.  Сторожі

 

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                     ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

 

                                 Додаток  6

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                   ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                    

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

                                                                                                                      

 

 

Перелік
працівників, яким надаються щорічні додаткові відпустки

за роботу із шкідливими і важкими умовами праці

(за наявності атестації робочих місць)

 

1. Кухар                                                                                       4 дні                 2. Оператор  котельні                                                                        4 дні                

3. Машиніст з прання та ремонту спецодягу (праля)                  4 дні

 

 

                           

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          __Оксана КОЛОМІЄЦЬ                         ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

                            Додаток  7

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                   ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                    

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

Перелік працівників,

яким надаються щорічні додаткові відпустки

за особливий характер праці

 

 

 

1. Медична сестра                                                   4 дні

2. Помічник вихователя                                          3 дні

 

 

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                         ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

                                                                                              Додаток  8

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                 ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                             Директор ЗДО

__Наталія Двадцятник                                ____Оксана КОЛОМІЄЦЬ                              

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

 

Перелік посад і професій,

на яких може застосовуватись робота з ненормованим робочим днем і відповідно компенсуватись наданням додаткової відпустки

( календарних днях)

 

№ п/п

Назва професій, посад працівників ЗДО з ненормованим робочим днем

Допустима тривалість додаткової відпустки

1

Директор ЗДО

7

2

Завгосп

7

 

Згідно з статтею 10 Закону України «Про відпустки» загальна тривалість основної та додаткових відпусток не може перевищувати 59 календарних днів.

Перелік складено на підставі Постанови КМУ від 12.05. 2003р. № 679 «Про нову редакцію додатків 1і2 до Постанови КМУ від 17.11.1997р. № 1290

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                        ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

                            Додаток  9

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                     _____Оксана КОЛОМІЄЦЬ                              

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

Перелік професій і посад працівників,

які безоплатно забезпечуються спеціальним одягом,

спеціальним взуттям та іншими засоби індивідуального захисту

 

№ з/п

Найменування професії

(посади)

Необхідний спецодяг, спеціальне взуття

Термін використання

(у місяцях)

1

Сестра медична

Халат бавовняний

12

2

Кухар

Халат бавовняний

12

3

Підсобний працівник

Халат бавовняний

12

 

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          __Оксана КОЛОМІЄЦЬ                        ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

 

                              Додаток  10

                                                      до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                         Директор ЗДО

___Наталія ДВАДЦЯТНИК                    ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                                   

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

Перелік професій і посад працівників,

яким безкоштовно видаються миючі та знешкоджувальні засоби

 


з/п

Найменування професії (посади)

Кількість мийних засобів (грамів на місяць)

1

Підсобний працівник

400

2

Помічник вихователя

400

 

 

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          ____ Оксана КОЛОМІЄЦЬ                   ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                    

                                      Додаток  11

                                                                        до колективного договору

                                                                   Старобабанівського ЗДО «Лісовичок»

 

                                                                                                                                              

                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ                                                    ПОГОДЖЕНО   

Голова Ради трудового колективу                                Директор ЗДО

__Наталія ДВАДЦЯТНИК                           ___Оксана КОЛОМІЄЦЬ                              

____________                                                       _______________

         (дата)                                                                                      (дата)

 

 

 

Відсоток зменшення одноразової допомоги, якщо комісією з розслідування нещасного випадку встановлено, що ушкодження здоров’я настало не тільки з вини роботодавця, а й внаслідок порушення потерпілим нормативних актів про охорону праці

 

Порушення потерпілим нормативних актів

про охорону праці

Відсоток зменшення

Якщо потерпілий був забезпечений згідно зі встановленими нормами та у встановленому порядку спецодягом чи спецвзуттям, засобами індивідуального захисту, необхідним інвентарем та інструментами, якщо з працівником проведені всі необхідні інструктажі та навчання, нещасний випадок стався в робочий час та при виконанні робіт, які входять в коло трудових обов’язків

Якщо є вина лише потерпілого:

-       неодноразове свідоме порушення вимог нормативних актів про охорону праці або виконання роботи у нетверезому стані, якщо цей стан було визначено причиною нещасного випадку

-       первинне свідоме порушення правил поводження при обслуговуванні об’єктів і виконанні робіт підвищеної небезпеки

-       первинне свідоме порушення правил поводження при обслуговуванні об’єктів і виконанні робіт, що не є  об’єктами підвищеної небезпеки

-       невикористання наданих засобів індивідуального захисту, передбачених правилами безпеки, якщо це порушення було первинним

-       невикористання наданих засобів індивідуального захисту, передбачених правилами безпеки, якщо це порушення було повторним

 

до 50 %

 

 

 

до 40 %

 

 

до 30 %

 

 

до 20 %

 

 

до 30 %

Якщо є вина як потерпілого, так і інших осіб:

-  неодноразове свідоме порушення вимог нормативних актів про охорону праці або виконання роботи у нетверезому стані, якщо цей стан було визначено причиною нещасного випадку

-  первинне свідоме порушення правил поводження при обслуговуванні об’єктів і виконанні робіт підвищеної небезпеки

-  первинне свідоме порушення правил поводження при обслуговуванні об’єктів і виконанні робіт, що не є  об’єктами підвищеної небезпеки

-  невикористання наданих засобів індивідуального захисту, передбачених правилами безпеки, якщо це порушення було первинним

-  невикористання наданих засобів індивідуального захисту, передбачених правилами безпеки, якщо це порушення було повторним

 

до 25 %

 

 

 

до 20 %

 

 

до 15 %

 

 

до 10 %

 

 

до 15 %

Якщо відсутня вина потерпілого

не зменшується

Якщо потерпілий не був забезпечений згідно зі встановленими нормами та у встановленому порядку спецодягом чи спецвзуттям, засобами індивідуального захисту, необхідним інвентарем та  інструментами, якщо з працівником не проведено всіх необхідних інструктажів та навчань,  якщо нещасний випадок стався при залученні працівника до робіт поза межами робочого часу або до робіт, які не входять в коло трудових обов’язків

Незалежно від вини потерпілого

не зменшується

 

 

 

 

 

 

Директор ЗДО                                                  Голова Ради трудового колективу                          __Оксана КОЛОМІЄЦЬ                         ___Наталія ДВАДЦЯТНИК

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар