Керівник гуртка «Компю"шка»:
Сухомейло Тетяна Іванівна
Мета та завдання розвиваючих занять гуртка.
Мета: забезпечення сприймання дітьми нового виду діяльності, як звичного, засобом комп’ютерно – ігрового комплексу; формування у старших дошкільників первинних уявлень про комп’ютер, як освітній ресурс; розвиток інтелектуальних здібностей та пізнавальних процесів; виховання мотиваційної спрямованості до пізнання.
Завдання:
1.Розвиток комп’ютерних умінь:
· -Знайомство дітей з комп’ютером, як із сучасним інструментом для обробки інформації (призначення та обладнання комп’ютера);
· -Знайомство дітей з правилами безпечної роботи на комп’ютері;
· -Формування початкових навичок роботи на комп’ютері;
· -Розвиток умінь розуміти інтерфейс ігрових програм;
· -Розвиток дрібної моторики та просторового мислення;
·
2.Інтелектуально – пізнавальний розвиток:
· -Формування умінь усвідомлювати мету;
· -Формування умінь обирати систему дій для досягнення мети;
· -Формування у дітей здібностей до розуміння та вирішення інтелектуальних задач;
· -Розвиток вищих психічних процесів:сприймання, увага, уява, пам’ять, мислення;
· -Розвиток асоціативного, образного, просторового, словесно – логічного мислення;
· -Розвиток сенсомоторних здібностей;
· -Поповнення математичних знань та умінь;
· -Поповнення словникового запасу та розвиток мовлення;
· - Розширення уявлень про оточуючий світ;
3. Розвиток творчості:
· -Розвиток графічних навичок;
· -Розвиток художніх здібностей;
· -Розвиток творчих здібностей
Принципи навчання:
1.Доступність.
Тема заняття подається в простій доступній для дітей цього віку формі, з використанням дидактичного матеріалу.
2.Наочність.
· -Спеціальне оснащення кабінету: посібники, яскраві коврики для мишки;
· -Різноманітний дидактичний матеріал для занять;
· -Комп’ютерні програми для занять ( з використанням яскравих ілюстрацій, анімацій, звукових ефектів)
3.Індивідуальний підхід:
Індивідуальна робота – найефективніший засіб навчання дошкільників. З метою оптимізації навчало – розвивального процесу робота організовується підгрупами ( 6 – 8 дітей).Тривалість заняття складає 20 хвилин.
Орієнтовна структура занять:
I. - Організаційний момент( ігровий момент, бесіда, фронтальне опитування, фронтальна гра)
II. - Робота за комп’ютером ( пояснення вихователя, самостійна робота дітей під керівництвом вихователя), гімнастика для очей.
III. - Фізхвилинка.
IV. -Парні та групові дидактичні ігри, індивідуальні завдання, конструювання
V. -Підсумок.
Немає коментарів:
Дописати коментар