пʼятниця, 20 вересня 2019 р.

Гурток «Компю"шка»:


Керівник гуртка «Компю"шка»
Сухомейло Тетяна Іванівна 

Мета та завдання розвиваючих занять гуртка. 
Мета: забезпечення сприймання  дітьми нового виду діяльності, як звичного, засобом комп’ютерно – ігрового комплексу; формування  у старших дошкільників первинних уявлень  про комп’ютер, як освітній ресурс;  розвиток інтелектуальних здібностей  та  пізнавальних процесів; виховання  мотиваційної спрямованості до пізнання.
           Завдання:
1.Розвиток комп’ютерних умінь:
·             -Знайомство  дітей з комп’ютером, як із сучасним інструментом для обробки інформації (призначення та обладнання комп’ютера);
·             -Знайомство  дітей з правилами  безпечної роботи на комп’ютері;
·             -Формування початкових навичок роботи на комп’ютері;
·             -Розвиток  умінь розуміти інтерфейс ігрових програм;
·             -Розвиток  дрібної  моторики та просторового мислення;
·          
2.Інтелектуально – пізнавальний  розвиток:
·               -Формування умінь  усвідомлювати мету;
·               -Формування умінь обирати систему дій для досягнення мети;
·               -Формування  у дітей здібностей до розуміння та вирішення інтелектуальних задач;
·               -Розвиток вищих психічних процесів:сприймання, увага, уява, пам’ять, мислення;
·               -Розвиток асоціативного, образного, просторового, словесно – логічного мислення;
·               -Розвиток сенсомоторних здібностей;
·               -Поповнення математичних знань та умінь;
·               -Поповнення  словникового запасу та розвиток мовлення;
·              - Розширення уявлень про оточуючий світ;

3. Розвиток творчості:
·             -Розвиток графічних навичок;
·             -Розвиток  художніх здібностей;
·             -Розвиток творчих здібностей
Принципи  навчання:                
1.Доступність.
Тема заняття подається в простій доступній для дітей цього віку формі, з використанням дидактичного матеріалу.
 2.Наочність.
·                 -Спеціальне оснащення кабінету: посібники, яскраві коврики для мишки;
·                 -Різноманітний дидактичний матеріал для занять;
·                 -Комп’ютерні програми для занять ( з використанням яскравих ілюстрацій, анімацій, звукових ефектів)
 3.Індивідуальний підхід:
Індивідуальна робота – найефективніший засіб навчання дошкільників. З метою оптимізації навчало – розвивального процесу робота організовується підгрупами ( 6 – 8 дітей).Тривалість заняття складає 20 хвилин.
 Орієнтовна  структура занять:
I.          -  Організаційний момент( ігровий момент, бесіда, фронтальне опитування, фронтальна гра)
II.         - Робота за комп’ютером ( пояснення вихователя, самостійна робота дітей під керівництвом вихователя), гімнастика для очей.
III.           - Фізхвилинка.
IV.            -Парні та групові дидактичні ігри, індивідуальні завдання, конструювання
V.             -Підсумок.



Немає коментарів:

Дописати коментар