«Прийоми мнемотехніки в освітньому процесі
закладу дошкільної освіти»
Мета: Поповнити
знання педагогічних працівників про прийоми
і методи
мнемотехніки для використання для роботи з розвитку мовлення;
максимального розкриття потенціалу дитини.
Створити оптимальні умови для рефлексії та інтегрованого обміну
думками, самовираженням.
Викликати бажання співпрацювати для досягнення спільної мети
Обладнання. Мольберт, плакат, мнемодощечки,
папір А-3, клей, ножиці, маркери,
коректурні таблиці, мнемотаблиці, ТЗН
План
1.
Організація
педагогів. Привітання.
2.
Вправа «Замок
очікувань».
3.
Міні –
лекція. Виникнення мнемотехніки.
4.
Ланцюжок
«Де ми використовуємо МТ?»
5.
Мозковий
штурм «Прийоми МТ у освітньому процесі» Коломієць О.М.
6. Робота з тактильними дощечками. Складання казки. Двадцятник Н.М.
7. Створення колажу. Козин М.В.
8. Використання МТ на заняттях з музичного виховання. Орловська В.І.
9. Робота в підгрупах: «Що дає нам МТ?».
10. Притча "Дай мані свій Дар"
Немає коментарів:
Дописати коментар